Raudzah's FotoPage

By: Raudzah Arippin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Friday, 6-Apr-2007 00:48 Email | Share | | Bookmark
Mengambang Lagi



Ni pasal kes tak puas hati bulan semalam tak jadi. tak pakai tripod. Hari ni dah balik rumah. Ada tripod. yay~ Ini bulan malam tadi pula. Macam tau-tau je.. dia pun mengambang lagi.

Tak la ok sangat gambarnya. Gambar yang bawah tu zoom habis.

Ok, Lepas ni takde bulan dah. ekeke.. bye prens. enjoy~


Thursday, 5-Apr-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Bulan



haritu senja kan, ni dah malam dah..hehe.

malam ini bulan sangat cantik. ya ya, gambar-gambar ini tak cantik. ekeke.. tak reti nak ambil gmbar malam guna compact ni. abis adjust dah ekeke.. tapi bulan malam ini mmg sangat cantik. sangat menggoda-goda hehe. langit jadi cerah dan nampak awan-awan waktu malam. spoil betul tak bawak tripod. asik terlupa je. aiseh..

minta mahap la kat bebudak uitm yg tekejut beruk balik kuliah malam ni tadi pasal ada paparazzi tangkap gambar celah pokok. haha. sori ye dik. datang sawan akak amik gambar macam itu la jadinya. huhu. nasib baik tak kena baling batu.


Tuesday, 3-Apr-2007 03:22 Email | Share | | Bookmark
sedetik kala senja

 


lokasi di jengka, pahang. gambar diambil oleh suami saya.


Monday, 2-Apr-2007 08:10 Email | Share | | Bookmark
Rama-rama - hinggap sekejap...



asik-asik gambo menatang kan.

hari ni takde mood lansung. keje ada. tapi mood takmo mai. kepala pun bengang semacam. seperti biasa, mahu sedikit kelegaan, godeklah potoshop anda. huhu.

sebenarnya apa beza rama-rama dgn kupu-kupu? ni agaknya rama-rama la kot. amik minggu lepas. ingatkan dah mati, rupanya bila ku dekat-dekat dia terbang lari. tekejut patik. sekejap sangat hinggapnya. tak dapat nak fokus kat mata.

ok, next gambo lintah pulak. haha. tak la. gurau jek.

bye~


Monday, 26-Mar-2007 04:31 Email | Share | | Bookmark
seekor kumbang

 
 
 


sori la kot sapa2 geli nengok gambar2 ni. ekeke.. haritu dah spider ye. pastu kumbang pulak. lepas ni..ha tunggu lepas ni gambo apa pulak.

musim agaknya kumbang ni. banyak betul kat rumah. nak? boleh pos ekspress je. haha.


[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net