Raudzah's FotoPage

By: Raudzah Arippin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Saturday, 24-Mar-2007 16:23 Email | Share | | Bookmark
nampak mata-mata kamu..

kuantan's spider-man


sebenarnya pagi tadi nak tangkap gmbar bunga kuning kat bawah tu. tapi tiba2 ada spiderman pulak muncul atas daun.. saja je la tangkap gambar dia. dapat pulak fokus tang mata tuh. huuu.. macam teruja la pulak dapat tengok mata-mata spiderman ni. selain mata yg besar tu, yg kecik2 tu mata dia jugak ke? huu..banyaknya mata!

satu gambar je yg clear skit. yang lain blur. almaklum, spider tak tau dok diam. tukang tangkap gambar pulak tak pakai tripod.


Monday, 19-Mar-2007 03:06 Email | Share | | Bookmark
Najla Nafeesa @ Taman Gelora, Kuantan

 
 
 
View all 7 photos...


Gambar2 diambil pada 14 Mac. Najla, dalam mood yang sangat baik untuk bergambar. Cuma dia suka sangat buat senyum tekepit dia tu hehe. Budak kecik ni memang suka melawak sikit.

Lokasi di Taman Gelora, Kuantan. Seronok juga kalau bersantai-santai di sini. Kawasan ni berhampiran laut. Pokok besar-besar, dan suasana sangat redup.


Monday, 12-Mar-2007 16:18 Email | Share | | Bookmark
Kala Mekar (ii)

 
 



bunga dari pokok hiasan gantung. err tak tahu namanya juga.

gambar ini diambil petang tadi, dekat rumah kawan di kampung seri damai, kuantan. rumah dia banyak pokok, abih semua kena amik gambo. ekeke..

gambar lain di http://www.flickr.com/photos/iraudzah1


Monday, 12-Mar-2007 03:22 Email | Share | | Bookmark
Di Bawah Awan Memutih (i)



Saturday, 10-Mar-2007 11:44 Email | Share | | Bookmark
Anakanda - Alieya Tasneem



[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net