Raudzah's FotoPage

By: Raudzah Arippin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Thursday, 3-May-2007 10:37 Email | Share | | Bookmark
Yang Hitam Manis

 



Quote:
Gambar ini nampak noise banyak kan? hehe. sebenarnya diambil menggunakan SLR (bukan DSLR) EOS888 yang dipinjam. SLR ni dah lama, tak dijaga sgt dan lens sudah kotor. Tapi cuba jugak la, saja-saja nak pegang SLR (berlatih-latih dulu hehe). Rasa la macam dulu-dulu, cerewetnya nak kena beli filem kemudian hantar cuci kalau nak tengok hasilnya. Gambar ini discan dan kemudian diframekan dalam photoshop.

Menurut penilitian sendiri, gambar ini kontras subjek dgn backgroundnya tak brp cantik, dan bokehnya tidak betul2 jelas. (Ini saja yg mampu dgn lens yang ada). Tapi saya suka gaya yang diberi oleh yang seekor ini dan suka kontras antara warna hitam dan merah paruhnya.

Jadi, terimalah.. Yang Hitam Manis. ( hitam maanis hitam maniss, yang hitam manis pandang tak jemu, yang hitam manis pandang tak jemu. ewah.. )


Monday, 30-Apr-2007 04:04 Email | Share | | Bookmark
Happy Birthday - Ariessa Airiesh



Ini hasil menjadi jurugambar bidan terjun malam kelmarin.

Selamat Ulangtahun Pertama, Ariessa Airiesh (anak sulung sepupu hubby). Semoga jadi anak solehah, permata hati mama dan papa.


Wednesday, 25-Apr-2007 02:24 Email | Share | | Bookmark
Seri Pagi

 



pagi tadi, 7.45 pagi di hadapan rumah.


Monday, 23-Apr-2007 11:31 Email | Share | | Bookmark
Penat... Tunggu Abah

 


Tuesday, 17-Apr-2007 10:38 Email | Share | | Bookmark
Cahaya Malam - Berjaya Hills

 
 
 



[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net